Στην Ελλάδα, όταν γίνεται κάποιο έργο που αφορά το οδόστρωμα, οι τρύπες μένουν ανοιχτές για πολύ καιρό. Τις περισσότερες φορές, η τοποθέτηση προειδοποιητικών σημάτων, είτε δεν υπάρχει καθόλου, είτε δεν υπόκειται στους νόμους που αφορούν την περαίωση έργων που επηρεάζουν το ασφάλτωμα. Η δικαιολογία συνήθως είναι ότι ο εργολάβος περιμένει να περάσουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι και να κάνουν τη δουλειά τους και μετά να κλείσει την τρύπα. Αυτό είναι λάθος και παράνομο! Όταν ανοίγει μια τρύπα στο δρόμο, ο εργολάβος οφείλει να έχει συνενοηθεί από πριν, έτσι ώστε όλοι οι εμπλεκόμενοι να έρθουν την ίδια μέρα(ή την ίδια χρονική περίοδο τέλος πάντων). Κατά τη διάρκεια της περιόδου που η τρύπα παραμένει ανοιχτή, ο εργολάβος υποχρεούται και φέρει πάσα ευθύνη, προκειμένου να τοποθετηθούν προειδοποιητικές σημάνσεις, οι οποίες θα πρέπει να πλοιρούν τις νομικές προδιαγραφές. Αυτές είναι, η φωτεινή σηματοδότηση, η σηματοδότηση μείωσης ταχύτητας με προτεινόμενο όριο και σηματοδότηση στενώσεως της λωρίδας κυκλοφορίας. Η σηματοδότηση πρέπει να τοποθετείται πριν και μετά το έργο ακόμα και αν υπάρχουν φυσικά εμπόδια τα οποία πρέπει να υπερβληθούν. Κατά συνέπεια, θα πρέπει να γνωρίζετε πως υπάρχει τεράστια διαφορά ανάμεσα σε λακούβα που δημιουργήθηκε από πρόχειρο εργοτάξιο και σε μια λακούβα που υπάρχει λόγω υποχώρησης της ασφάλτου. Η νομική σας υπόθεση γίνεται πιο ισχυρή, αν πρόκειται για λακούβα εργοταξίου κι έτσι έχετε περισσότερες πιθανότητες να επιτύχετε κάτι καλό στο δικαστήριο. Σε περίπτωση απλής κακοτεχνίας, ο εργολάβος μπορεί να αναζητήσει και πάλι ελαφρυντικά, τη στιγμή όμως που η παρανομία συνεχίζει να υφίσταται, αφού η λακούβα δεν θα έπρεπε να υπάρχει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου